Intervju = avklarad.

Du har man blivit intervjuad. Det gick la helt okej bara det att jag kände mig ur dum när jag inte kunde svara på vissa frågor, te,x frågade de varför linan var så lång. Jag bara "Öhhh vet faktiskt inte, det jag vet är att man minst måste gå 10m bakom hunden i upptags rutan." Asåå smart huvud där johanna! Hoppas den blev bra får veta det i morgon då den kommer ut i tidning. De fick se två små spår me erik och innan så fejkade vi ett spår för att han skulle få en bra bild framifrån, och det fick vi göra några gånger för en fick ingen bra bild så tillslut blev erik så frustrerad för han ville lixom iväg så då nockar han kamera snubben så han ramlar. Trodde jag skulle dö av skratt när han reste sig upp tog sig för näsan och sa undra om jag bröt den. Men imorgon får ni då titta i AT för då finns en intervju med mig i. De sa faktiskt också att jag kanske skulle få va på framsidan. Stolt tjej;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0