skola

Då ska vi snart krypa till kojs för att tagga skolan i morgon. Vi har haft lektioner sen tisdags och det är la helt okej. Just nu är det rätt segt då det är mycket komma igång. Sen så har vi som vanligt fått sämsta schemat. Vi går typ längst hela tiden. Vi slutar tidigast 14.25 och senast 15.35. Vi har ingen sovmorgon eller jo om man kan kalla 35 min för det. Jag kan inte göra det eftersom inga bussar går så som jag vill. Alla andra nior har sov morgon. C-laget har sovmorgon till 9 varanan dag och 9 D har sovmorgon till 9 på onsdagar och 11.05 på fredgar. Sen så har vi massa jävla hål timmar på minst 1h 30 min. Den längsta är 2h och 5 min. Man kan la säga att vi ska protesera som in i ...... Nepp nu får det vara nog om tråkig heter för nu ska jag sova. Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0