träning

Drar snart iväg för att träna handboll med laget. Ska bli roligt:) Idag var det en riktigt seg dag i skolan. Lärarna var taskiga och kunde visst inte höra av sig att de inte fixat en vikarie till musiken så vi var där kl 8.00 och väntade men ingen lärare kom. Surt för hade de sagt till kunde vi haft sovmorgon... Västgöta lägret som var i helgen gick jätte bra. Jag förbättrade mig på alla tester vi gjorde och handbollen gick helt okej de 3 första passen, och sista gick det super bra!:D Är jätte nöjd med min prestation så jag håller tummarna och hoppas verkligen att jag bli uttagen till nästa läger. Får inte glömma att skriva att det var kul att träffa alla tjejer igen. Det känns som att vi börjar lära känna varandra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0