Västgöta läger i morgon

Ska upp tidigt imorgon för att åka på västgöta läger. Tror jag har kommit till läger sju. Vi ska göra en massa tester. Samma som vi gjorde förra gången alltså coopertest, harrestest, spänst och brutalbänk. Jag är lite nervös för det är inte så kul om man gör något sämre än vad man gjorde förra gången. Men det ska bli väldigt kul att träffa alla tjejer igen:) Jag hoppas jag kommer göra bra ifrån mig på lägret jag har ju tränat i sommar både handboll, löpning och spinning, men jag förra gången jag sprang coopertestet som vi gör på en löpar bana så fick jag kramp i vaderna efter 5 varv och vi ska springa 15:/ så jag ska denna gång testa att springa i handbolls skorna och inte löpardojorna och får hoppas att det kommer funka bättre:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0