Åhus, Öland och Småland

I morgon åker hela familjen ner till Åhus för att delta i cupen Åhus Beachhandboll. Jag har spelat cupen två gånger tidigare så detta blir mitt tredje år. Åhus är en mycket rolig cup med bra otrolig bra stämning. De andra åren vi har varit där har vädret varit fantastiskt så jag hoppas att väderguderna är med oss i år också, dock ser det inte så ljust ut:( När Åhus är över drar vi vidare till Öland för att bada och sola, och efter öland åker vi till kosta som ligger i småland för att delta på GMBK årliga hundläger. Vi kommer ungefär vara borta 1,5vecka. För er som undrar om Ida så kan jag säga att goare valp får man leta efter. Hon har fyllt 13 veckor och hon växer och lär sig nya saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0