Hemma

Då var man hemma efter 1,5 veckars semester med päronen. Först stack vi till Åhus för att i 4 dagar ta del av Åhus Beach handboll. En rolig handbollscup där man spelar på sand. Vi hade jätte roligt under dessa dagar. Mitt lag vann 3 matcher och gick till B-slutspel där vi åkte ut direkt men vi hade i alla fall kul! Jag var riktigt nöjd med min insats då jag har spelat non stop i 8 matcher. Jag stod i mål och det kanske inte låter så jobbigt men det är nästan jobbigare att stå i mål än att spela ute då jag var flygande målvakt och det är inga avkast, så det blev en del snabba tillbaka löpningar i den tunga sanden. Efter att våra marcher var slut så åkte vi vidare till öland där vi gjorde många roliga utflykter. Fick fotat massor. Under ölandsresan böjds det också på mycket sorg, ilska och tankar tilldelat till Norge. Ilskan var såklart riktad till han som sköt ihjäl 64 ungdommar på Utöya och spängde oslo i bitar. Hoppas du får det jävligt jobbigt i fängelset! Nog om tråkigheter. Vi tillbringade 4 dagar på öland och på den femte dagen så åkte vi vidare till kosta för att träna med hunden och umgåsmed goa glada GMBK:are. Vi kom Tisdag och åkte på fredag. Under dessa dagar har jag tränat mycket spår med erik inför U-SM han går bättre och bättre och nu tar han det mycket lugnare än vad han gjorde förut. Sen så har han blivit mycket säkrare på pinnarna och är inte lika slarvig längre. Så känslan inför U-SM är rätt bra sen så vet man inte vad som händer när det väl är dags. Jag har fotat mycket hundbilder fram för allt poträtt. Blev många riktigt fina:) Bilder finns nedan. Tänk på att det är se men inte röra;) Kommer ladda upp fler bilder men orkar inte ladda upp fler idag:)

Någon Boxer
Ester



En fin schäfer minns inte vad den hette


Rapport´s Indra



Rapport´s Ohyra






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0