Vi kom tvåa!

Kan knappt tro det är sant men vi kom tvåa i paritille cups B-slutspel! Det är helt galet då jag aldrig trott att jag skulle få uppleva en final som spelare i världens största handbolls cup! 4 matcher i slutspelet har vi kämpat oss igenom och vunnit för att få komma till finalen, och siffrona som vi vunnit med har varit stora ( dock inte skövde då det blev vinst med 3 bollar) ta bara matchen mot näsby som ett exempel. När jag såg näsby värma upp tänkte jag shit det här tar vi aldrig men när väl slut signalen gick hade vi vunnit med 13-4!
Tack tjejer för en rolig cup och för att jag fick spela en final i partille cup!

Kommentarer
Postat av: anonym

fast sanningen är att 2a i B-slutspel är som att komma till 32del i A-slutspel, surt men sanningen svider ;)

2011-07-14 @ 22:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0