Flyter på...

Ja det är precis vad allting gör just nu, det flyter på. Nu är det inte långt kvar till sommarlovet och jag gissar att det bara är två prov kvar och en inlämning. Inlämningen är i biologi vilket är bra då jag tycker biologi är super kul och det bli mer kul när inlämningen handlar om att man ska skriva en bok om kroppen. Proven är i Franska och SO. Jag ska kanske få ett litet "special" prov i SO:n så jag ska troligtvis fotografera skol DM hästhoppning den dag när provet är och sen så åker jag till Frankrike:D Längtar nått enormt till soliga varma Frankrike. Det andra provet är i franska och det är nog inte så svårt så det ska jag nog klara. Har fått veta att jag fick MVG på kemi provet. Johanna är super stolt eftersom det var super svårt! Sen så fick jag också MVG på musik provet hade bara 2 fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0