Just nu är jag ensam

Pappa och Markus är i skene nu för att spela en fotbolls match, tror det var en DM match men är inte säker. Mamma är i Jönköping på nån kurs och kommer inte hem fören i morgon, så nu är jag alone ungefär hela kvällen. Eller helt ensam är jag inte för Erik ligger bredvid mig. Tränade föresten med han idag och han gick riktigt bra! Jag jobbar just nu mycket med hans position för han ligger lite för långt fram. Börjar bli tävlingssugen så vem vet kanske till sommarn så kör jag nån tävling. Igår var det träning med Dam juniorerna. Vi löpte först 7km och sen var det gym. Jag sprang på 35min och är super nöjd! Har nog aldrig gått så bra som det gick igår. Gymet var också kul vi gjorde bara överkropp och jag fick lära mig Dam juniorernas program och det var riktigt roligt. Tyvärr är det nått med mina axlar för dem blir fortfarande spända vid ansträngning så dem ska fixa så att jag ska få träffa Anna nästa vecka. Ska bli skönt har inte kört så mycket axlar på länge eftersom jag vet vad som händer så förhoppningsvis ska vi nu kanske hitta varför dem blir så spända och vad vi kan göra för att förhindra det för jag kommer behöva träna dem för att bli en bra handbollsspelare. Tur nog blev inte axlarna så spända som de kan bli. Nu sitter jag och tittar på One tree hill och ska snart slänga in en fiskgratäng i ugnen. Fick veta idag att jag fick 49 av 55 på kemi provet. Min lärare vet inte om han ska sätta VG eller MVG då jag inte hade tillräkligt med VG poäng. Jag hade 13 och man skulle ha 18 men jag har visat MVG kvalité på dem frågorna man kunde så jag får se vad han sätter, vad jag en får så blir jag nöjd eftersom provet var svårt. Jag blev inte lika glad när jag fick veta att jag fick 88p på mitt engelska prov och för att få MVG skulle man ha 89p. Så jävla surt! Eftersom det kändes så bra när jag gjorde provet. Jag har också börjat skriva på en bok om kroppen som vi ska göra i biologin, det är super kul eftersom jag är jätte intreserad av fakta om vår kropp:) Sen så har jag också skrivit klart min musik uppsats som ska vara inne i morgon.



Fina  Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0