länge sedan

Usch vad länge sedan jag skrev. Det har hänt en del sen senast jag skrev. Jag har varit på ett litet handbollsläger med AHK F96 som varade en helg. Mycket kul var det. Sen på söndagen när lägret var slut så åkte jag och mamma till Lindjax för att kolla på valparna. Super söta är dem och gud vad de hade växt! Vi har inte valt någon än men vi har två stycken favoriter. Idag har det varit orienterings dag på hjortgården. Jag fann alla kontroller och det är bra. Lovade bilder på valparna men mina är så tråkiga så jag lånade några från kennels hemsida www.lindjax.eu.
Bjuder på en sommar bild:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv; jovisst, har tre på kö bara, så det kan ta lite tid. Så jag hör av mig! :)

2011-05-25 @ 11:37:55
URL: http://photoodreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0