Länge sedan

Oj va länge sedan det var jag skrev! Inte bra.  Men får berätta lite vad som hänt.

I helgen var det västgöta läger i handboll. Lägret startade i fredags och slutade igår (lördag) I fredags så gjorde vi fystest som brutalbänk, chins, dips, spänst och Harre´s test. Vi gjorde också ett cooper test. Alla testerna gick bra och jag är nöjdast med brutalbänken då jag orkade göra 23st! Lördagen så ängade vi oss att träna handboll. Båda passen gick riktigt bra och jag var glad för äntligen spelade vi me klister!

Idag så har jag ägnat mig åt att träna på ett dumt hemkunskaps prov har noll lust att plugga. Håller fotrfarande på att att plugga. Sen så ska vi snart åka och titta på Ida. Våran lilla malle valp:) Ska bli super kul och ser fram emot att få träffa alla små valpar och se vem som ska bli vår:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0