Valparna

Var ju och kollade igår på valparna, och gud så söta och fina de var! Två stycken hade redan stående öron. Den enas stog rätt upp medans den andra stog och och typ örontopparna vinklades in mot huvudet, det så helt galet ut + att den såg ut som en söt mulvad ;) Det var två stycken tjockisar och två st me lite vitt. Jag föll pladask för den med mycket vitt på bröstet och den som hade stående öron (ej vinklade) båda var frammåt men endå inte "för mycket" som jag tyckte de två tjocka var. De tjocka var tuffa och lite kaxiga. Mamma föll för en av de tjocka. Tur att vi inte skulle bestämma oss igår för det hade varit omöjligt! Nu måste jag vänta igen i 2 veckor innan jag får träffa dem igen men ska nog försöja övertala mamma att vi får åka nån gång nästa vecka;). Bilder kommer så fort som möjligt. Men får bjuda på några som som uppfödarna tatt:)




Min ena favorit




Två sötisar



Andra favoriten till Höger




Favoriten igen:) söta öron har den:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0