Gud vad jag är bra!

Har nu under veckan fått tillbaka mina tre prov som jag gjorde under förra veckan och veckan där på, och jag fick MVG på alla! Jag är bara så bra! Så jäkla stolt över mig själv! Engelska provet är jag mest nöjd med fick 92p av 100p och då är inte engelska ett ämne som jag har jätte lätt för, utan jag måste plugga och repetera minst 5 dagar innan prov för att jag ska kunna det. Sen så är jag också jäkligt stolt över musik provet att Johanna får MVG på ett enligt mig svårt musik prov trodde jag aldrig. Så kul att se att allt slit och plugg man lägger ner ger resultat:) Nu blickar vi framåt. Har två inlämningar denna vecka och matte prov nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0