shopping

Åkte till göteborg igår tillsammans med mamma och bror för att luncha och gå på stan. Vi åt kina mat som var mums mums, för er som inte vet är thai och kina mat något av det bästa jag vet. Efter lunchen gick vi runt i stan. Mamma köpte ett par ljusa tighta jeans och en tröja till mig på H&M, jag köpte också för egna pengar en stickad tröja från samma affär. Riktigt nöjd med jag fick med mig hem, är speciellt nöjd med jeansen, ni anar inte hur länge jag har letat efter jenas som sitter tight hela vägen ner. Köpte också filmen Trassel. Hittade den på gamestop för bara 19kr. Begangnad dock men vad gör det. Älskar den filmen, den är så mysig. Tränade också handboll igår. Gick si sådär. Mådde illa under stort sett hela träningen. Vissa övningar kände jag mig inte närvarande i, medans andra gick riktigt bra. Ibland har man sådana dagar. Idag har jag varit hemma. Skulle träffat en vän men det blev inställt. En annan kompis har bokat biljetter till Breaking Dawn part 1 som har premiär 16/11. Vi ska gå 17/11 för då fick man bättre platser, man vill ju lixom se bra när man ska se filmen som man väntat på ända sen man fick veta premiär datumet. Löpning och gym står också på kvällen schema, är faktiskt rätt taggad:) Jag har även packat lite grann. Imorgon åker jag till örebro på vallnings kurs. Fick även ett samtal idag att jag inte behöver betala för maten utan min betalning blir att hjälpa till med att ta hand om valparna som finns där. Snacka om ett perfekt jobb för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0