Gött!!!!

A-flicks U-SM i helgen vill jag inte prata om, är fortfarande arg och besviken. Så vill ni läsa om det kan ni gå in på ahk.nu och klicka in er på A-flick. Jag är nöjd med min prestation, mer vill jag inte säga. Men idag spelade jag som vanligt igen med Dam juniorerna. Vi mötte Sävehof. Vi spelade så jäkla bra så, ja vet inte vad jag ska säga, Vi öste på och körde alla möjliga grejer. Vi släppte inte in ett på 8 minuter! Själv så gjorde vi 6:D Jag gjorde 3-4 mål i matchen och en massa assister. Är så sjukt nöjd med min prestation. Vi vann med 26-15. Känns jäkla bra med två vinster där det skiljer över 10 mål! Något som var lite obehagligt var att en tjej bröt sitt lill finger. Det var ingen vacker syn att se, det stog 90 grader ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0