Härligt!

Vi vann idag första seriematchen mot wasaiterna. Vi vann 26-13. Jag gjorde 5 mål. tre ute och två på starff:) Det roliga var att alla mina mål satte jag nere i hörnerna:) Jag är nöjd med min insats, men jag skulle nog ha vågat lite mer framåt. De var inte bra så jag skulle försökt trampa förbi lite mer. Emelina var jätte duktigt idag och öste in 7 mål. Bakåt var jag riktigt bra och släppte inte nån förbi. När jag kom hem tog jag ut hundarna på en promenad. Vädret var så härligt så vi var ute i 2.5 timmar. Det var soligt, moln fitt och helt vindstilla, bättre kan det inte bli. Imorgon ska jag och farmor åka och titta på vall SM som går i sollebrun. Efter det ska vi tillbaka till alingsås för då ska jag dömma min första handbolls match.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0