Plötsligt händer det.

Ja plötsligt händer det att det kommer ett litet blogg inlägg. Får la ta dag för dag, vad som hänt efter lördagen förra veckan.
Under söndagen var jag och mamma ute och gick hela dagen. Det var underbart väder för att fota och fina bilder blev det. Det var verkligen underbart att vara ute när solen lyser och himlen är blå. Vi stannade vid en liten kulle och fickade bulle och varm choklad. Ida fick vara min fotomodell under denna promenad och jag fick underbara bilder på mitt troll. Hon är så go. Hon fick ta sig några höst dopp och det gillade hon.
I´m Living In A Dream With You


Sen under vecken så har det varit handboll och skola. Har även gjort två prov. Ett har vi fått tillbaka och ett gjorde jag idag (fredag). Det var matte provet jag fick tillbaka och jag är riktigt beskviken. Det kändes super bra när jag gjorde det, men resultatet blev inte som jag hoppats på:/ Så jag ska göra om det. Imorgon hoppas jag att det blir lite hund träning. Under söndagen är det bara handboll som står på schemat, då det skall både dömmas och spelas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0