träning

Hade handbolls tränig idag direkt efter skolan. Träningen gick riktigt bra och idag kände jag att jag verkligen gav 100% i mina genom brott. Var väldigt kul att öva gå höger vänster höger när man steg i sätter för man blir tvungen att hoppa på fel fot. Anledningen till att jag tycker det är kul, är för att jag hoppar lika bra på höger som vänster. På lördag ska jag spela A-flick SM. Vi ska åka till Lindesberg för att spela 2 matcher. Tycker det är lite segt att åka 4.5h för att bara spela två matcher pga att ett lag drog sig ut, men men, ibland blir det inte som man tänkt sig. Det ska i alla fall bli roligt. Det vore riktigt kul om vi för en gångs skull tog direkt till steg 3, så att vi slipper steg 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0