dålig uppdatering

Jag vet att jag är dålig, men jag har ju så få läsare så det känns som att det är lugnt. Det som hänt i veckan är skola och handboll. Vi har även haft en liten klass dag som blev totalt jävla misslyckad. Vi skulle till brobacka och titta på några tråkiga jätte grytor och lite annat. Utflykten var ju redan tråkig från början men inte gjorde regn saken bättre... Kan ju säga att jag inte tänker åka dit på lääänge!
Träningrana har gått riktigt bra för mig denna vecka. Har äntligen börjat hitta timingen så nu kommer jag inte hela tiden för nära. Självklart finns det mycket mer som ska bli bättre men jag tar en sak i taget. Nu när jag fått in timingen vill jag gärna få till skotten igen. Måste ju ta i för kung och fosterland när man ska hoppa för att komma över blocket. Jag som tyckte jag hade bra spänst, får bara ta och förbättra på den ännu mer.
Vi ska tävla i helgen, elit spår i lilla edet, vet inte hur det kommer gå då jag och erik gått två små 100m spår sen SM som gick i slutet av augusti. Men vi ser det som en kul grej. Erik vet hur man spårar så jag tror det kommer gå bra. Han går i alla fall himla bra på lydnaden! Något som också är kul är att erik och ida äntligen har börjat leka med varandra. De leker verkligen non stop när man har ute de tillsammans. Erik är som en ny hund han ser så glad och lycklig ut det gör mig varm i hjärtat<3
Mina fina<3


Bus


Hobbit hoppar


Fina Ida


Min prins<3


Du och jag

Kommentarer
Postat av: faster C

Oj va hon växer!

2011-09-09 @ 23:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0