Pictures

Ska snart ta bussen till träningen. Ska bli kul att träna men jag hoppas att det kommer gå bättre än vad det gick senast för då var jag verkligen kass. Usch sådana träningar gillar vi inte även fast de också kan vara nyttiga eftersom man får bryta ihop och komma tillbaka. Igår var jag ute och red tillsammans med ägaren till hästarna. Det var mycket trevligt och mysigt. Vad som var kul var att jag fick rida manja. Manja har föl så vi har inte kunnat rida henne på hela sommarn men nu börjar fölen bli stora nog så nu kan vi börja sätta igång manja och maxi lite smått. Jag har även börjat träna erik igen. Vi ska tävla till helgen så det kan ju vara bra att börja. Har inte tränat ordenkligt sen SM.
Jag laddar upp lite bilder inte för att de har något med inlägget att göra men jag tycker det är roligare att läsa inlägg som har bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0