Prao, bowling och ännu en vinst.

Har inte funnits tid att uppdatera bloggen denna vecka då jag har praoat. Ska även göra det nästa vecka också. Jag praoar i en Zoo butik som finns i Alingsås. Detär helt okej men jag kommer nog inte praoa där igen då jag tror att det finns roligare prao ställen. Det jag får göra är att mata och sköta gnagarna (vilket är jätte kul), göra rent hos fåglarna (inte kul eftersom jag inte gillar fåglar), göra rent akvaruim (kul de första tre men sen inser man att man har 99 stycken kvar...) sen så fixar jag lite med varor och sådant. Personlaen är också trevlig och det tycker jag är viktigt.
I går (fredag) var vi ute med laget och bowlade och åt. Det var riktigt revligt och super roligt! Vi blev indelade i 6 lag. Lagen var ungefär de som spelade på samma position. I mitt lag vann jag trots att jag gjorde en och en halv sket runda. Men sen kom jag igång och gjorde två dubbel strikar:) När bowlingen var slut gick vi upp och åt hamburgarna som vi beställt innan vi börjat spela. De var såå goda. Tack alla damlags,damjuniors spelare och tränare för en rolig kväll.
Idag (lördag) tävlade mamma igen med erik i lerum i elitspår. De vann även denna gång på fina 582p. Erik spårade som en kung och hade framspår och alla pinnar med sig hem. Sen så hade han otur på uppletet. Han plockade upp sista föremålet 1,4 sek över tiden:/ Lydnaden gick inte heller så bra. Han nollade inget men han kan gå MYCKET bättre. Så det var lite surt. Nu är tävlings sesongen över, så nu sattsar vi på att jag och erik ska bli mer samspelata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0