Dålig natt

Sov riktigt dåligt i natt. Ida blev magsjuk och spydde, tur nog inte i sängen men hennes pizza hamnade på min trasmatta. Gick ner och hämtade mamma och när vi kom upp igen så spydde Ida igen. Vi städade efter henne, eller rättare sagt mamma städade och jag satte ut lilltjejen i hundgården. Sedan gick vi och lade oss igen. När vi tog in Ida på morgonen var hon helt däckad, stackars liten hade spytt ytterligare 2 gånger så om var helt slut. Så mamma lämnade henne hemma ifall hon skulle spy igen. Hoppas hon mår bättre när jag kommer hem. Är sugen på att träna och eventuellt fota lite:) måste även gå en promenix med henne i skogen för att träna foten, vill ju kunna träna i morgon då jag ska upp till Skövde i morgon, och då ska även mamm med sfär vi ska gå på några lägenhets visningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0