Kondition

Ska ha konditions träning idag på idrotten. Tyvärr har jag fortfarande ont i foten sedan stukningen så jag ska gå till gymmet och köra lite crosstrainer och rehab, tror att Nicole följer med. Sen ikväll ska jag tillbaka till gymmet för att gå på två stycken spinning pass. Lite komiskt är att det är min idrottslärare som håller i de^^ I morgon är det no prov i biologi och i nu läget känns det rätt bra. Jag har läst i stort sett en stund varje dag så jag hoppas att det ska gå bra. Ikväll blir det ännu en repetion. Det som ska bli roligast i morgon är att jag ska ta tåget till skövde för att träna med nya laget. Ska bli spännande, men det känns riktigt surt med foten då den fortfarande gör ont vid löpning så jag måste ta det lugnt i morgon för att förhoppnings vis kunna gå för fullt i helgen, när jag ska spela min första cup med Skövde i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0