Bad

Gick förut till sjön med Ida och bada. Var så himla härligt att få svalka av sig och även kul att sim träna Ida. Hon blir tuffare för varje gång och vågar sig lite längre ut. Idag hoppade hon till och med i från stenen 2 gånger, det har hon aldrig gjort förut. Vi bada i säkert 45 min innan vi gick tillbaka. Väl hemma så chillade jag och åt lunch. Orkar inte ta mig in till Alingsås och titta på jenas idag så får bli i morgon. HIttade även en annons på media markt på en telefon som jag blev väldigt sugen på, så får även kolla på den i morgon innan jag bestämmer mig för att köpa den. Tränade även Ida för en stund sedan i lite lydnad och hon gick toppen. Blir i alla fall Alingsås ikväll för jag ska ju träna Zumba;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0