Då va man skövdebo

Idagmålet jag upp till Skövde och nu är jag här för att stanna, imorgon kl 9 är det upprop i skolan, och visst ska det bli spännande men jag är också nervös. Vet ju några som valt samma linje som jag men samtidigt kommer det vara många nya ansikten också:) något som jag verkligen ser fram emot är att börja med NIU träningen. Ska bli kul att ha Magnus Frisk som tränare och få individuell träning av han. Nu menar inte jag att det bara kommer vara han och jag utan det är ju 12 andra tjejer där också, men vad jag vet så handlar NIU träning mycket individuell träning, som skott träning och så. Just nu sitter jag och väntar på att en ny deckare ska börja på TV 4 och efterfest får jag ta och krypa till sängs så att jag orkar med morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0