Hemma

Kom hem igår kväll efter två dagar i Skövde. Var där för första gången själv, och det kändes helt okej. Lite tomt är det dock då man är van vid att ha rörelse i huset. Träffade Jennie som också flyttat dit nu och vi gick runt på stan och kollade lite. Jag köpte en smoothie bok, trosor och 3 stycken tröjor. Är väldigt nöjd med tröjorna då de totalt gick på 200kr. Har även tränat handboll för första gången på 1 månad. Gick inte alls bra första dagen, missade massa skott och var inget tryck i de. Andra gången gick det bättre och fick fler bra skott. Dock måste jag ta tag i min skott träning. Känslan är lixom borta. Min spänst som va så bra är borta och så skjuter jag konstigt. Är rak i kropen och känner att jag är lätt bakåtlutat, vilket inte är bra då bollen går utanför eller över mål. Ska bli skönt att börja med NIU handbollen nästa vecka, där kommer man ju få inviduell träning och då hoppas jag att jag kan få hjälp med mitt skott. Måste även gå till en kiropraktor eller något aå att jag kan få min rygg uttryckt, har haft väldigt dålig hållning under sommaren vilket har gjort att jag fått ont i den. Känner inte av den när jag spelar, men den knakar mycket och jag kan t,ex inte gå och bära axelväskor utan att få känningar mellan skulderbladen. Känns la sådär att ha ont i ryggen innan träningen ens har börjat, men jag får stå mitt kast och skylla mig själv. Jag tror att det kommer hjälpa med att få den uttryckt, för det har hjälpt förut. Mamma åkte idag morse till Umeå för att hälsa på sin pappa, och hon kommer nte hem förräns på söndag, så fram tills dess får jag ta hand om hundarna själv. Dock flyttar jag helt till Skövde i helgen, har inte bestämt vilken dag än, men just nu tror jag det får bli söndag. Planerna för dagen är att gå bada med Ida, tänker även ta med mig bikini och så själv för vädret är toppen. SEn senare idag ska jag in till alingsås och kolla på Jeans och efter det blir det Zumba:D
 

Min fina mallinutta
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0