sista lasset

Igår åkte vi upp till skövde med sista lasset. Nu börjar nervositeten komma över att jag ska flytta. Känns verkligen konstigt att bara ta sitt pick o pack. Hur som helst så är jag jätte nöjd med min lägenhet! Den är så himla fin och den är så mycket jag. Måste verkligen tacka mina föräldrar som köpt den till mig och som hjälpt mig inreda den. Detta hade inte varit möjligt utan de, och jag är så glad över att jag har så stöttande föräldrar. Fick idag upp det sista på väggarna och min kläder ät på plats, kylskopet har fått lite matvaror i sig och frysen desto mer. Det som fattas är ett bord och stolar. Mamma och pappa letade för fullt igår men det enda som fanns va bara beställningsvaror och som kanske inte ens fanns i lager-.- så vi får leta vidare, för det börjar bli lite akut. Har bestämt mig för att jag flyttar upp nästa helg, om det blir lördag eller söndag vet jag inte riktigt än. Imorgon börjar handbolls träningen igen och det ser jag fram emot. Har löpt på bra under sommaren så är inte så orolig att jag inte ska orka. Löpte igår 5 km med pappa och sprang på 26 min. Är riktigt nöjd då det varit lite motigt att springa just 4.5-5km, men igår kändes det riktigt bra. Nu blir det snart OS final, HEJA SVERIGE!!!!
 

Ida tycker att Skövde är helt okej.
 
Min nya hund Bosse Bulldog^^ Tack pappa för denna fina hund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0