Skövde och

Igår åkte vi upp till skövde med ett flyttlass. Lyckan är så stor när jag öppnar dörren och går in i min lägen, som bara är min! Har fortfarande lite svårt att fatta, den är så himla fin och den blir bara bättre och bättre nu när jag får in mina grejer. Har satt upp flera fotografier och det blev ursnyggt. Fick även upp en stor röd matta i vardagsrummet, en bokhylla och nya köksredskap och tallrikar . Vi åkte även och köpte en hallmatta och ett soffbord. Det som fattas är ni köksbord, stolar och gardiner sen är det klart! Just nu lutar det åt att jag flyttar in den 18 augusti, 2 dagar innan skolan börjar.
 
Min säng som jag älskar, och såklart finns Elise på något sätt alltid vid min sida<3
 
soffan och nya soffbordet:)

Kommentarer
Postat av: Gumman & Åska

Hej !!!! Verkligen jättefint i din lägenhet. Jag hör av mig om fikadax. Kram !

Svar: ja det får du göra:)
johannakempe.blogg.se

2012-08-02 @ 18:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0