Uppdatering.

 Då var det dags för att uppdatera bloggen, för nu va det ett tag sedan jag sist skrev. Skolan flyter på och jag trivs med min klass. Det är lungt i klassrummet och det känns som att vi har alla höga ambitioner. Även lärarna verkar bra, vilket är ett stort plus. Idag hade vi vårt första NIU träning och det var så himla roligt! Tyvärr hade det blevit fel med bokningen av hallarna så vi tjejer fick träna handboll på halvplan med Peter medan Magnus körde styrke tecknik med killarna. Träningen var rolig och vi körde mycket skott, och för mig gick det riktigt bra. Är väldigt glad över att det äntligen har börjat lossna för mig i handbollen. Va inne i en svaka förut och känlan när man känner att man börjar ta sig ur den är underbar! I helgen va jag och mamma på SM och hejade på våra klubbkamrater och valpköpare. Sussane som har Skott gjorde en bra insats men hade tyvärr otur och hamnade tillslut på en 18de plats. Dock är hon och Skott redan kvalade till nästa års SM så nu kan de bara fokusera på träning;) Lilla Iver som gjorde sitt andra SM ledde efter första dagen, men 0 tyvärr inkallningen. När det hände trodde vi att det va kört, men  efter inkallningen gjorde han ett super snyggt framåtsändande och även resten av lydnaden gjorde han bra, så det hela räckte till en 3de plats! Vi är så stolta över våra valpköpare, de har verkligen fått fram det bästa ur sina hundar. Under prisutdelningen fick vi även veta att Jan Ola och Iver får representera Sverige i NM i spår. Säger bara stort grattis! Får inte glömma att gratulera vår klubbkamrat Karin som vann spåret med sin fina Snikke. Jag tittade även på skyddet, och såklart hade jag kameran framme och det blev många bra bilder. Tyvärr började det regna så jag kunde inte fota alla:/
 

Somollis Skott
 
Susanne och Skott
 

 

 

Sverker och Dilda
 

 

Fridas Best
 

Malte
 

Bessi
 

Towas Arko som vann även i år:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0