5a

Kom för 1h sendan hem från Junior elit cup. Det har varit en mycket rolig helg med flera matcher att spela med laget och även att kolla på. Jag fick tyvärr inte så mycket speltid, tråkigt men tyvärr är det så ibland. Besviken är jag men det får man vara, och jag har 1 år på mig att utvecklas mer som handbolls spelare så att jag kan ta revanch. Vi vann 2 av 3 matcher i gruppspelet, vilket gjorde att vi fick en andra plats i gruppen, som gjorde att vi fick spela B-slutspel. I B-slutspelet kom vi direkt till semi som vi vann med shoot out, vi gjorde det tyvärr onödigt spännade för vi kunde ha vunnit utan shoot outen. Tur nog vann vi även den vilket ledde till att vi kom till final, där vi krossade Halland. Helgen har varit kul och bjudigt på mycket skratt. Jag tyvker vi var en bra grupp både killar och tjejor. I morgon väntar match mot Heid borta. Just nu är jag inte så taggad men det lär komma ju närmare matchen vi kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0