Förlust

Förlust mot Danmark blev det. Äckligt bra var dem och de sprang som idioter. Vi var med i första halvlek och då var det riktigt jämnt. Sen i andra var vi med i början, men sen tog vår ork slut och då rann det iväg. De vann med 35-19,  tror 2/3 av deras mål var kontringar. Jag är nöjd med min insatts och jag kämpade på bra. Sprang som en tok hem och sattsade bra för min lagkamrater i anfall. Fick även äntligen gjort mål också, hela två stycken. Tyvärr märker jag att min rygg är dålig. Jag är stel vid höften/svanken så jag har svårt för att rotera min höft när jag skjuter. Så just nu är det inge bra tryck i mina skott och jag är även väldigt rak i kroppen när jag sjukter vilket leder till att jag lätt skjuter över. Tråkigt att det nästan alltid ska vara något med min rygg, känns som att när det äntligen blir bra så ska det nästan direkt bli sämre igen. Ska ta och prata med min NIU tränare och se ifall vi kan göra något. Vill att det ska bli bra, eftersom jag vet hur bra jag skjuter när det inte är stelt och konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0