God Jul

 
 
God jul mina kära vänner, ovänner och de som jag ännu inte mött. Dagen har varit fantastisk på alla sätt och vis med mys med familjen, gymträning och julgodis bak. Jag har bakat limekolor och rocky road, och jag tror det kommer bli riktigt smarrigt i morgon. Jag och pappa har även hunnit med träning på gymmet och det var riktigt skönt att köra ur kroppen. Först ett alipinpass på crosstrainen ca 40 min och sedan styrka från topp till tå. Känner mig väldigt stark nu, och folk säger att syns, kul! För en stund sedan åt vi middag, och det var himla gott. Julmust kyckling kan jag tipsa om, om ni blir sugna på kyckling. Imorgon ska vi till släkten i Kungsbacka, längtar verkligen för jag har inte träffat dem sen i somras. Hoppas ni alla får en toppen jul!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0