Home

Emelies fina hund Yim
 
Åkte igår hem till Hemsjö, och man märker att det är lite skillnad på kyla och snö, och då är det inte speciellt långt mellan Skövde och Hemsjö. I Skövde är det mycket kallare och vi har betydligt mer snö. Under gårdagen myste jag med familjen och åt go mat. Markus kompis Linus är här under helgen och det är kul, jag känner han också så det är kul att kunna prata med han. Idag har vi varit i Alingsås, Markus och Linus spelade match mot Aranäs som tyvärr slutade med förlust men den var väldigt jämn. Det blev 22-24. Markus var jätte duktig och gjorde 4 mål. Jag fick även gratulationer  om min plats i Junior elitcup laget, det tackar jag för och det är alltid kul att höra grattisar. I morgon hoppas jag att det kan bli lite agility träning med Ida och min kompis Emelie och hennes hund Yim, sen på EM/kvällen blir det adventsmiddag hos mormor, längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0