match

Hem kommen för ca 1h sedan från en match med västgöta laget. Det var en uppladdnings match inför helgen, och ja den behövdes verkligen.Jag tycker att ingen av oss spelade spicellt bra, jag vet att vi kan bättre både som lag och som individer. Vi mötte Lidköpings damlag tror det var deras A-lag. Vi spelade 3x20 min och det blev 30-23 till dem. Ändå rätt okej med tanke på att vi aldrig spelat match tillsammans. Det vi förlorade på var vårt hemspring och att vi inte snackade bra i försvaret vilket gjorde att linjen fick massor av bollar. Frammåt blev det lite för mycket individuellt, men sådant får vi antagligen räka med eftersom vi inte är så samspelta. Vi var dock överrens om at det måste bli bättre, och det är ju bra att vi tycker lika. Jag fick gjort 1 mål och är inte vidare nöjd med min prestation, jag sjkuter för ärligt och sen var det lite svårt att skjuta på mål pga att Lidköpingspelarna var säkert 1 huvud längre än jag, så när dem sträcker upp sina hände ri luften ser jag knappt målet. Dock måste jag i alla fall våga mer skott och genombrotts mässigt, jag blev inte uttagen i laget för de inte tror på mig, så jag måste ta vara på denna chans jag fått och inte låta mina nerver ta över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0