min jul

 
MIn jul igår var underbar, tror faktiskt det var en av de bästa i mitt liv. Vid 14.00 så kom vi till mina kusiner i Kungsbacka. Totalt tror jag vi var 18 stycken där, mina 3 fastrar och deras sambos, farmor och farfar och mina 4 kusiner plus mina 2 bonuskusiner. Det var verkligen kul att träffa alla, för det har jag inte gjort sen i somras, och det var även kul att vi alla kunde vara samlade såhär under jul. Alla var friska och glada. Vart riktigt besviken på Kalles jul, asså pallar inte att folk ska dra rasistiska tankar om allt, va fan då kan man ta bort hela programet för det går ju att hitta grejer överallt, varför får lixom de keniska dockorna vara med, kiniserna kanske tar illa upp? Herre gud vart är vi påväg egentligen!
 
Jag fick väldigt mycket av det jag önskade mig och det är alltid kul! Tror det bästa var ett längdskidställ som man även kan springa i kalla dagar och ett halsband från Rock By Sweden kollektionen, big like på det halsbandet! Sen får jag även inte glömma Vampire Diares säsong 3 boxen som jag fick, så nu har jag något att titta på i Skövde. Imorgon ska jag och mamma träna sök, och på torsag till söndag blir det Nordencup. Det är första gången jag spelar norden cup och det känns väldigt coolt att vara ett av dem lagen som blivit inbjudna att få delta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0