Min önskelista

 
 
1: Är en tröja för löpning utomhus i kallare väder, finns på stadium
 
2: 5 kg vikt så man kan träna mage och sånt hemma:) finns på Stadium
 
3: Snygg sport BH som jag hört ska vara skön och bra, även denna finns på Stadium
 
4: Yoga matta för att ligga mjukare på golvet när jag ska träna hemma.
 
5/6 är ett längdskid ställ, nu när vi fått så mycket snö längtar jag tills vi kan börja åka längdskidor
 
7: Väldigt fin tröja som ni hittar på denna länk http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/toppar/glitzy-1425/jennifer-stud-t-shirt-300374-1/  jag tycker det finns väldigt mycket snygga kläder på nelly.com som gärna får ligga i ett rött paket unde granen.
 
8: Är en phostshop bok som verkar riktigt bra, nu när jag äntligen fott PS så vill jag gärna få tips på saker man kan göra i programet. Boken finns på denna länk http://www.bokus.com/bok/9789163609909/photoshop-recept-moderna-effekter-for-dina-bilder/
 
9: 3de säsongen av min favorit serie Vampire Diares finns på t,ex Hemmakväll
 
Detta är vad jag önskar och givetvis finns det lite emr på listan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0