Slappe dag

 
Idag har jag verkligen bara legat och tagit det lungt. Skulle åkt med och tittat på sökträning idag men eftersom det regnade i morse så hade jag ingen lust att bara titta på, jag har ju ingen hund som kan träna själv i skogen. I stället tittade klart på Morden i Sandhamn, himla bra program och jag är ju en deckar älskare så bättre kunde det inte bli. Hoppas det kommer fler avsnitt snart. Resterande tiden av dagen har bestått av att tvätta träningskläder som snart ska packas ner inför i morgon och massa matte plugg. Måttligt kul att ligga efter flera sidor när man har lov, och när det ska vara prov efter lovet. Men nu har jag varit duktig och räknat på bra, så nu är det bara 1.5 sidor kvar på kapitlet, så nu kan jag börja koncentrera mig på att börja repetera såndant vi gjort förut. Imorgon blir det som sagt Göteborgs cup och vi kommer spela matcher enda till söndag. Kul eftersom alla lag får spela lika mycket i stort sett, eftersom det är placeringsmatcher. Måste se till att slå in min julklapp i kväll som jag ska ha med mig till cupen. Vi bestämde att vi ska alla köpa en julklapp för ca 50 kr så ska vi ha julklapps utdelning, mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0