Unik

 
 
I skolan jobbar vi med ett projekt kallat Vi och Dem, som går ut på att vi inom ett media ämne ska skilja på Vi och Dem. Det kan t,ex vara män och kvinnor, invandrare, barn och vuxna, Homosexuella. Min grupp jobbar med att göra en film om mobbing, och herre jävlar vad bra den blir! Är verkligen stolt över min grupp som förverkligat idéen som jag hade och som jag så gärna ville göra. Det kändes väldigt kul att få veta att det var fler som var på min idée. Jag har även fotad bilder till projektet som ni ser ovan, och et var första gången som jag foade i studio, tyvärr så hade vi inte tillgång till blixtrarna men jag är ändå väldigt nöjd med resultatet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0