Helgen som va

Helgen som va bestod av hundträning och ännu mera hundträning. Under lördagen tränade jag och mamma först sök med sökgänget i jonsered, eller ja mamma tränade jag fotade. Blev några riktigt bra bilder och det som var kul var att jag ställde in iso och allt sånt där själv. Jag har inte kunnat det förut men nu håller jag på att lära mig. Sen efter söket fick jag åka med Ove för jag skulle hälsa på Ann och Mike, de bor grannar med varandra. Hos Ann och Micke gjorde jag det vanliga, vilket innebär att hjälpa till med alla får och att valla:D Spot och jag har blivit mycket säkrare till sammans och vi känns som ett team nu. Jag har utvecklats något enormt och kör en massa drivningar och svängar + delningar. Vi tränar också på att hålla de delade fåren från de andra fåren och det går riktigt bra:D Bli lite sugen på att se ifall man kan tävla till somarn:) Söndagen bestod också av vallning, sökträning och skydds träning. Mamma körde i söket och skyddet och jag var fotograf. Fick även denna dag bra bilder:)
Oves Roffe-Ruff
Mamma och Ida


Leija


Krokasmedens Gunde


Ida får bita i kennelpappan^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0