Lantstället

Tillbringade helgen i skepplanda hos Ann och Micke som jag brukar göra när jag får tid och vi båda kan. Det var lika kul som vanligt och det bjöds på mycket hundprat, vallning och skratt. Jag fotade en del som vanligt och under söndagen var det himla fint väder så det blev många bra bilder. Jag och Spot vallade som vi brukar tillsammans, och han är så underbar den hunden! En riktig läromästare som gör mig trygg i hagen. Han är så lugn, stabil och kontrolerad. Känner mig riktigt sugen på att kanske börja tävla till sommaren med han. Ann körde sin Tai och det ser som det brukar göra, alltså riktigt bra! Den hunden kommer hon gå långt med! Micke tränade även sin nya fina hund Don. En hund med mycket motor och spring i benen. När Micke får ordning på han så kan jag nog garantera att det kommer få många roliga tävlings år tillsammans:)
Snygg don
Don igen
Don
Räser tai
Mera Tai
Tai
Finaste Spot:)
Zue eller ZoZo som jag kallar henne för^^
Zue i hagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0