Long time no seen

Länge sedsn jag uppdaterade men nu är det dags. Har tränat mycket handboll i veckan som varit och det har gått riktigt bra! Idag var det verkligen en toppen tränig! Så jäkla gött! Älskar sådana tränigar när allt går bra:) Har även gjort två nationella i veckan. Båda i Svenskan. Den ena en läsförståelse som gick si sådär, och en uppsats som gick toppen bra! Jag har säkert klarat läsförståelsen men känslan efteråt var ju inte underbar. Har inte tränat så mycket hund i veckan då tiden inte funnits till, men jag har dock kört lite trick träning innan. Ida har börjat lära sig fint, men vi slipar vidare på det då det inte är perfekt än. När hon lärt sig det ska ni få bildbevis^^. Imorgon åker jag till Ryk igen för att hälsa på Ann och Micke igen. Ska bli mycket vallning och mycket gosandes med lammisarna:) Hoppas även på att nya lamm får se dagens ljus när jag är där. Ska även se ifall Ann kan fota lite när jag vallar eller kanske filma så att ni får se. Ska även fota när hon vallar om ljuset är bra:)
Finaste Spot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0