Mormor

Har varit med mormor nästan hela dagen och det har varit riktigt roligt:) Vi gick först i lite butiker i NK och man blev verkligen köpsugen^^ Synd att det är så dyra grejor bara:/ Sedan gick vi fikade på Espresso House och det var smaskens. När vi fikat klart gick vi på hasselblads muset och kikade på fina och känslosamma kort som en sydafrikans fotograf tagit. Han hade fotat hur det var att leva som svart männsika i Sydafrika när det fanns en lag som sa att svarta inte fick umgås med vita. Riktigt hemskt att man kan behandla männsikor så illa. Bilderna var känslosamma och lite hemska att se på. Några var även vackra och jag älskar när man fotar i svartvitt:) Därefter så åkte vi hem till mormor och slappade tills pappa kom och hämtade mig. Nu sitter jag och tittar på Mot Alla Odds och ska snart lägga mig för att sova. Imorgon ska jag till frissören och färga håret. Ska bli spännande^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0