Mot alla odds

Sitter och tittar på mot alla odds. Verkligen ett toppen program! Rekomenderar det starkt! Har varit en lite mer intensiv skolvecka denna veckan. Flera läxor och ett NO prov i fysik och ljus och ljud. Tror det gick rätt bra:) Dåligt gick det i alla fall inte:) I onsdags gick jag och Erik ut på en härlig promenad. Kameran fick följa med och jag tog några rikigt goa springbilder. Erik älskar verkligen snön och han njuter av att få springa på snö täckta ängar. Nu i helgen ska jag både dömma och spela matcher:) Funderar också på att kanske beställa hem lite kläder från nelly .com:) Funderar också på att kanske fråga mamma ifall hon skulle kunna fota mig. Är lite sugen på att ta lite"modell" bilder eller vad man ska kalla det i  snön:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0