Så fantastiskt underbart!

Tänk att det kan vara så fantastiskt underbart roligt att spela handboll när det går bra! Spelade med A-flickorna idag mot lidköping och det gick verkligen super bra! Hade näsan mot mol och trampade både förbi och sköt utifrån. Missade två skott men det gick stenhårt i ribban;) Tror att jag gjorde kanske 6 mål. Spelade bara M9 idag. Brukar vanligtvis spela V9 eller H9. Väldigt kul va det i alla fall. Fick igång ett högt bolltempo och satsade så andra kom i lägen och även jag själv. Mina lagkamrater var super duktiga! Vi vann med 24-14:) Imorgon ska jag dömma P98 kl 14.00 och även spela match 16.15 hoppas att jag hinner ut och fota i det fina vädret. Jag njuter av kylan och snön, man får så härliga bilder på hundarna. Är så himla glad över min kamera och mitt nya objektiv det är sån skillnad på bilderna! De jag tar nu är mycket skarpare ochdet är mycket lättare att få coola action bilder eftersom kameran tar fler bilder per sekund och objektiver har mycket större motor, så det tar inte lång tid att få focus. Måste erkänna att jag längtar lite till somarn för då ska det verkligen fotas:) Ska åka på något/några hundläger + att det både kommer vara U-SM som jag hoppas kunna tävla och SM som jag ska titta på och vara supporter:)
Bild tagen i idre:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0