deppig

Är just nu rätt depp men det är inget som jag idag orkar att ta upp. Har idag varit i skolan och träffat min galna och goa vänner. Avslutade skoldagen med ett enkelt svenskaprov. Vi fick gå när vi var klara så jag kom hem 1h tidigare. Sånt gillar vi! När jag kom hem drog jag på mig löparkläder och gick ut och sprang en runda. Rundan var kanske bara 3km men jag spang på 15min och då kändes det rätt segt plus att det var motvind och svagt uppför hela sista biten, så jag är rätt nöjd. Tror jag ska börja springa en liten runda på onsdagarna. Rätt gött faktiskt och det behöver inte vara jätte långt, bara så att jag lixom får hålla igång. Blir lättare att hinna med det när det börjar ljusna för det lär inte vara ofta som jag kommer hem vid 15.00 på onsdagar, utan för det mesta så är jag hemma vid 16.00 och då är det nästan mörkt ute:/ När jag kom hem sedan så pluggade jag engelska och franska glosor + att jag har läst lite no som vi har till i morgon. I morgon är det match mot stenungsund så nu ska vi börja tagga:) Får försöka glömma att jag är ledsen och besviken just nu och blicka framåt.
Bilden på idres vackra berg får representera att jag blickar framåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0