Gym

Kom hem från gymmet för 1h sedan. Gick riktigt bra och det var skönt att gymma. Körde en del mage och det vanliga gymprogramet som vi har. Dock så när jag höll på att träna sha´bam så börja jag må illa och tillslut blev det så jobbigt med värmen och musiken att jag var tvungen att gå ut för jag vart verkligen rädd av att det skulle kunna hända en olycka, och det ville jag verkligen inte. Tur nog gick illamåendet smått över efter lite frisk luft och det har avtagit mer mer. Hatar att må illa. Sha´bamen var första gången jag körde och det är ungefär som zumba fast mer nklare rörelser och mindre jobbigt. Jag fastnade inte så värst för det då jag älskar zumban. Men för de som vill testa på något som är lagom svårt och kul så tipsar jag Sha´bam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0