Hallby

Kom hem från hallby igår och kan sumera denna cup med att jag vill glömma den och gå vidare. Gick inge bra alls för mig. Hade ofta fel timing vilket resulterade i att jag kom fel och sen när jag skulle passa vidare kom bollen fel. Suck... Det som stämde även denna gång var skotten blev inte så många mål bara 10, men nästan alla bollar gick på mål och de som inte gick in räddade målvakten. Bra tryck i skotten var de också. Genombrotten funkade inte igen, börjar bli lite orolig då de inte stämt på ett tag, men gissar att det berodde på timingen. Är nöjd med en match av fem vi spelade. Den matchen stämde det mesta, gjorde 4 mål och satsade jätte bra så att mina med spelare kom i läge. Bäst denna helg var Bess. Tycker det är tråkkigt att jag inte får till det med A-flick, får hoppas att det blir bättre då jag står med i deras första lag som jag ska spela med om jag kan. Nu slutar jag grubbla och blcikar frammåt till veckans träningar med damjuniorerna och damlaget. Älskar de träningarna, då stämmer allt och det går jätte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0