Ida Träning

Tränade med Ida idag efter skolan med mamma för jag hade ingen träning ikväll så det fick bli träning med henne på fotbollsplanen. Ida gick toppen bra! Himla go attityd och så kul att träna. Skulle inte förvåna mig om hon blir hur bra som helst! Vi körde lydnasklass 1 momenten och då jobbade vi mest på linförigheten då hon kan bli lite glappig men vi jobbar på det och hon blir bättre och bättre. I morgon fyller jag år så jag taggar verkligen! Hoppas på många hårda presenter;) Ska sen under förmiddagen dömma två matcher och sen till kvällen blir det party party med tjejerna i klassen:D Kommer bli toppen!

Kommentarer
Postat av: Marthe & Action

Herlig bilde av dere :D



Gleder meg til å se hva dere får til! :D

2012-01-20 @ 22:47:28
URL: http://www.brukshunden.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0