idre bilder

Blir lite bilder från idre i detta inlägg. Tycker inte jag behöver beskriva mer än att vi hade toppenväder och åkte mycket skidor. Jag lärde mig åka längd skidor och fick även åka med hund. Jäkla kul och fort går det. Jag hade otur med pjäxor i  år igen, och får ett par som funkar som frys boxar. Även min skid jacka var dålig så jag frös mycket. Under veckan var vi flera gånger uppe vid nipfjället och gick. Hundarna älskade det. Ida tyckte Idre var toppen speciellt när man fick springa lös på fjället och roa sig i snön. Farbror Erik njöt till fullo. Han älskar fjäll livet.
Jag och Ida


Mamma och Ida


Fjäll bus


Galen malle


Snö kungen


Söt tomte nisse vi stötte på


Fin miljö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0