Så glad!

Sitter just nu och tittar på Idrottsgalen på svt play och njuter av Roffes vinst av jerringpriset. Hade en toppen födelsedag igår! Fick äntligen mitt älskade 70-300 nikon objektiv! Så lycklig! Firade dagen med att först dömma två matcher så jag blev 400kr rikare, GÖTT! Efter matcherna så handlade vi mat inför kvällen, och efter det hämtade vi min vän Erika som skulle hjälpa mig att förbereda inför kvällen. 5 stycken tjejer från klassen kom och firade mig och vi hade toppen kul! Fick fina och roliga presenter och en jätte fin sång av Erika. Tack så jätte mycket. Under kvällen åt vi go förrätt bestående av brochetta med halumi och tomat, till huvudrätt blev det baconinlindad kyckling med sallad och till efterrätt blev det marängswiss, riktigt gött! Efter maten tittade vi på iren huss och efter den blev det någon läskig rysare. Usch och fy jag hatar sådana filmer men jag tittade^^ stolt tjej. Tjejerna åkte sedan hem vid 12 tiden och erika sov över. Innan vi somnade pratade vi om allt mellan himmel och jord som vi brukar. Tack tjejer för en toppen kväll! Idag så har jag slappat och tränat med Ida. Gick även ut en härlig tur med mamma och då fick jag testa mitt nya objektiv:) Fick riktigt fina och roliga bilder som ni kommer få se senare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0